madammirage:

faggitvekubby:

reneegades:

lessthangrace:

prettyflyforaredspy:

l0tusarisen:

azelbasil:

munken-drunkey:

detectiveinspectornarwhal:

procrastinationsbiggestfan:

dieter-braun:

starkhavens:

thisisatumblrurl:

ksuida
… welp

anika
wOMP

iegi
yep

smflid
ahahahahaahaaaaaaaaaaaaa oh man.

maggue
OMG ALMOST.

jale
so close

leza
Aww yeee

abdrwhat. 

kebxhd
fuck

ej8o6
god damn
oh holy shit i was only one key above all the letters but e omfg

dhgfbnjkj
What

Okay with one finger, this might be more of a challenge then!jrddicsdammit that’s definitely harder 

tammu
ALMOST
I always get the Y and U mixed up

ziy
well
i got one right

madammirage:

faggitvekubby:

reneegades:

lessthangrace:

prettyflyforaredspy:

l0tusarisen:

azelbasil:

munken-drunkey:

detectiveinspectornarwhal:

procrastinationsbiggestfan:

dieter-braun:

starkhavens:

thisisatumblrurl:

ksuida

… welp

anika

wOMP

iegi

yep

smflid

ahahahahaahaaaaaaaaaaaaa oh man.

maggue

OMG ALMOST.

jale

so close

leza

Aww yeee

abdr
what. 

kebxhd

fuck

ej8o6

god damn

oh holy shit i was only one key above all the letters but e omfg

dhgfbnjkj

What

Okay with one finger, this might be more of a challenge then!
jrddics
dammit that’s definitely harder 

tammu

ALMOST

I always get the Y and U mixed up

ziy

well

i got one right

  1. chuokaybro reblogged this from undeniablymyself and added:
    crculua rhurn lan cgi
  2. hsieh0422 reblogged this from sinbins
  3. loyallzzz reblogged this from electrhify and added:
    tamarayaaass
  4. blahblahblah-bloging reblogged this from excuse-you-heichou and added:
    Ximigiei4 ho56k
  5. rarerachael reblogged this from meryllene and added:
    RACHAEK One letter away from pure perfection!
  6. wetsoup36 reblogged this from some-kind-of-beautiful-smile
  7. nostoppingthepanda reblogged this from sinbins
  8. squidgy-is-prince reblogged this from imnottsundere-ijusthateyou
  9. loser--girl reblogged this from zach-stone-is-gonna-go-blogging and added:
    ywhhw. My name is Hannah
  10. contradictions-rule reblogged this from imarealcoolcat and added:
    Andtew! ONLY ONE FUCKING LETTER OFF
  11. meryllene reblogged this from a-blue-shell
  12. downloacling reblogged this from mortalsyntax and added:
    Ashley. BOOM!
  13. jinxremoving629 reblogged this from sinbins
  14. illiteratedead reblogged this from zachstonenevergotfamous and added:
    Matie
  15. singer4lfe6-aed reblogged this from zachstonenevergotfamous and added:
    ashktt last three are supposta be lee. idk.
  16. unique-yet-lovely reblogged this from datassium and added:
    Lexie
  17. livelaughlovesmiletothedayidie reblogged this from a-blue-shell and added:
    Brianna
  18. some-kind-of-beautiful-smile reblogged this from sinbins
  19. imnottsundere-ijusthateyou reblogged this from zach-stone-is-gonna-go-blogging
  20. i-cant-escapee reblogged this from imarealcoolcat and added:
    BeccA - my typing game is on point
  21. zach-stone-is-gonna-go-blogging reblogged this from sinbins
  22. guard-dance-1d reblogged this from sinbins
  23. sinbins reblogged this from zachstonenevergotfamous
  24. crueltyandcuriosity reblogged this from imarealcoolcat
  25. thatguywhopostsrandomshit reblogged this from a-blue-shell and added:
    krid FUCK, ONE LETTER AWAY. KRIS.
  26. excuse-you-heichou reblogged this from zachstonenevergotfamous and added:
    amelia berrill typing game hella strong
  27. a-blue-shell reblogged this from datassium and added:
    icj jzfckc Not even close…
  28. zachstonenevergotfamous reblogged this from mrs-trevor-phillips and added:
    benksmon close?? eh
  29. mrs-trevor-phillips reblogged this from mortalsyntax and added:
    olivia o ye
  30. hugsnobugs reblogged this from datassium and added:
    Gatokd
  31. electrhify reblogged this from datassium and added:
    SusanI DID ITTTTTT
  32. mortalsyntax reblogged this from datassium and added:
    jacob fuck yeah
  33. datassium reblogged this from imarealcoolcat and added:
    dakots
  34. imarealcoolcat reblogged this from royaleeq-sims and added:
    Ananda Whoo!
  35. dottimod-blog reblogged this from sixstringmuse and added:
    Ditti … I was close at least…
  36. liirsonofawitch reblogged this from sensaciones-digitales and added:
    kussonohawiydfdh
  37. sensaciones-digitales reblogged this from biohazardj and added:
    semdsvklmfc dugurskes
  38. biohazardj reblogged this from brbfriday and added:
    kpdaod——-> XDDD